دانش و مهارت کلید موفقیت

دانش و مهارت کلید موفقیت

درباره مهارت ها زندگی
دانش و مهارت کلید موفقیت

دانش و مهارت کلید موفقیت

درباره مهارت ها زندگی

فقط یک لبخند

http://s2.picofile.com/file/7326086983/jdaf_blogsky.gif

همه خانم‌ها می‌دانند خانه‌داری فوت و فن و ریزه‌کاری‌های فراوان دارد و داشتن خانه‌ای دلنشین و دلچسب، کار چندان راحتی نیست و باید نکات فراوانی را برای رسیدن به این هدف، مدنظر قرار داد، اما یک مورد را شاید همه ندانند؛ چیزی که اگر به آن توجه نکنیم، خیلی از زحمات ما آنچنان که باید و شاید به ثمر نمی‌نشیند.

خانه‌داری فقط دانستن نکته‌های مهم و باریک‌تر از مو​ نیست. خانه‌داری فقط تمیز کردن و شستن و گردگیری و نظافت نیست. خانه‌داری در خانه‌ای خوشبو و مرتب خلاصه نمی‌شود. خانه‌داری به معنای بچه‌های تمیز و مرتب و باادب هم نیست. خانه‌داری همه اینها هست، اما فقط اینها نیست. یک خانم خانه‌دار برای داشتن خانه‌ای که همسر و بچه‌ها در آن احساس آرامش کنند، باید موارد دیگری را هم بداند و رعایت کند. از این هفته در اینجا خیلی کوتاه و خلاصه با شما از این نکته‌ها می‌گوییم و مثل همه نویسنده‌های چاردیواری، امیدواریم شما هم آنچه از این نوع فوت و فن می‌دانید برای ما بنویسید؛ بنویسید تا دیگران هم آنها را بخوانند و بیشتر بدانند.

اما نکته کوچک و پراهمیت امروز چیزی نیست جز یک لبخند. این را همه ما می‌دانیم؛ اما نمی‌دانم چرا سر بزنگاه یادمان می‌رود و فراموشش می‌کنیم. یادمان می‌رود که با یک لبخند، هنگام ورود افراد خانواده، فضای خانه چقدر دلنشین‌تر می‌شود. یادمان نرود که با یک لبخند، سفره ناهار و شام هم زیباتر و خوشمزه‌تر خواهد شد.

خوب است همسران محترم و بچه‌ها هم یادشان باشد «خسته نباشید» را با یک لبخند به خانم خانه هدیه کنند تا خانه را طور دیگری ببینند. از همین حالا این کار ساده، اما مهم را تمرین کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد